Poptávka servisu
Pro objednání servisu vysokozdvižného vozíku vyplňte prosím následující formulář. Čím více toho víme o stroji a závadě, tím rychleji zajistíme správné náhradní díly. Po odeslání formuláře Vás budeme kontaktovat, abychom se podrobně domluvili na termínu servisního zákroku.
Pokud jste stroj zakoupili u naší společnosti nebo jej máte od nás pronajatý, uveďte do formuláře evidenční číslo stroje. Jde o 5ti místné číslo, které najdete na zvadacím zařízení stroje, na rámu kabiny nebo v předávacích dokumentech ke stroji.
Položky označené hvězdičkou jsou povinné.
Identifikace vozíku
Fakturační údaje
Pozn. *Elektronicky zaslané faktury splňují veškeré náležitosti podle platných právních předpisů České republiky. Vyplněním a odesláním tohoto formuláře vyjádříte souhlas se zasíláním daňových dokladů elektronickou cestou. Zároveň již nebudete dostávat tištěné daňové doklady.
V případě změny e-mailové adresy je nás třeba neprodleně informovat o této skutečnosti. V případě, že požadujete zaslání faktury v papírové podobě, tak prosím informujte o tomto požadavku vedoucí servisního oddělení, který s Vámi bude vyřizovat objednávku. Za tuto službu Vám bude účtován administrativní poplatek 150 Kč bez DPH.
Kontaktní osoba poptávajícího
Adresa umístění vozíku
Kontaktní osoba, která bude po dobu servisu k dispozici našemu servisnímu technikovi
Požadovaný termín servisního zásahu
Pracovní doba
Při zpracování Vašich osobních údajů postupujeme v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Odesláním poptávkového formuláře vyjadřujete souhlas se záznamem údajů na datové nosiče ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. za účelem evidence Vaší poptávky.